Free Lips Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
@MEREPEK

*Susah senang*

Friday, November 9, 2007

Dipetik daripada satu perbualan

A:aku banyak sangat fikir..orang lain x de banyak fikir mcm aku
B:mane kau tahu org lain x de fikir banyak???ingat ko sorg je ade masalah kat dunia nih..

sendiri mau pikir aa...
saya amat tidak suka (atau bahasa kasarnya benci) kpd org yang asyik menganggap seolah-olah di dunia ini hanya dia seorg saja yang mempunyai masalah.(enough)

Ni kes lain.Meluat betul tengok muka pompuan tuh...tahula dia anak orang berada ..bapak dia pakai bmw ade discount card Kelab golf....wat keje macam orang lain x reti nak buat..x pernah nak trust orang lain....

Cukuplah kemerepekan hari ini..Adios..Esok cuti..yahoo!!!!!

merepek@ 2:56 PM 0 comments

*About Me*

Zidot*
25*
Cat city*
simple life*


VISITOR:
*My Tag-board*