Free Lips Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
@MEREPEK

*oh!...lelaki*

Monday, January 14, 2008

ni macam tajuk bual bicara kat astro je..hehe..tp i bkn nak citer psl ni arini..
ade kena mengena sikit la..
sblm ni i pernah suka dgn be..be..rapa org..
yg first sekali i suka mamat ni waktu sekolah dulu..xdela hensem sgt pun..tp biasala time2 sekolah dulu (cinta beruk)..hati terasa girang setiap kali melihat jejaka ini walaupun dari jauh..
second ..i tersuka lg sesorg ...hati terasa berbunga setiap kali bertentang mata dengannya..
ni cerita zaman jahiliah dulu la..skang dah xde mood lg nak suka-suka kat org..dah tua kot...
lgpun i skang concentrate dgn life i je..x kesah hal org lain...i ikut kepala i je..kalo x de kepala i ikut kelapa..
skang otak i wiring dia dah loose ..lain i pikir lain yg i buat..
kalo bawak keta otak i ckp parking kat sana tp tangan i pusing stering parking sinun..jdnya
kalo spe yg naik keta dgn i berhati-hati di jalan raya.
i ni masih banyak lagi sifat mazmumah dlm diri i....i masih lagi tercari-cari siapa diri i ...masih lagi belajar utk memperbaiki diri i....

maaf le kalo u all pening baca merepek i utk ari ni..

wallahualam...








merepek@ 2:43 PM 1 comments

*About Me*

Zidot*
25*
Cat city*
simple life*


VISITOR:
*My Tag-board*